Identity area
Reference code
Title
Date(s)
- 1965 - 1991 (Creation)
Level of description
Fundo/Coleção
Extent and medium
Textual(is) -sem especificação - 20,72 m
Context area
Name of creator
Administrative history
Archival history
2010 (00/05) - recolhimento - PRESIDÊNCIA DA REPÚBLICA (Brasil). Casa Civil. Secretaria de Administração. Coordenação Geral de Documentação e Informação (processo 00322.000652/2010-91). Termo de recolhimento assinado e datado em maio(?) de 2010.
O acervo recolhido na ocasião incluiu, além de documentos da Diretoria Administrativa da Presidência da República, documentos da antiga Assessoria Jurídica e Subchefia de Assuntos Jurídicos da Presidência da República, num total de 204 caixas, abrangendo o período 1965 a 1992.
Immediate source of acquisition or transfer
Presidência da República (Brasil). Casa Civil. Secretaria de Administração - 2010 - recolhimento - 17
Content and structure area
Scope and content
Balancetes, créditos adicionais, prestações de contas, normas, reforma do Palácio Alvorada, remuneração de cargos e funções.
Appraisal, destruction and scheduling
Accruals
System of arrangement
Organizado totalmente
Organização
Cronológica e assunto.
Conditions of access and use area
Conditions governing access
Conditions governing reproduction
Language of material
Script of material
Language and script notes
Physical characteristics and technical requirements
Finding aids
Allied materials area
Existence and location of originals
Existence and location of copies
Related units of description
Notes area
Note
Unidade Custodiadora
Coordenação Regional do Arquivo Nacional do Distrito Federal - COREG
Alternative identifier(s)
Access points
Subject access points
Place access points
Name access points
Genre access points
Description control area
Institution identifier
Rules and/or conventions used
Status
Final
Level of detail
Full
Dates of creation revision deletion
Language(s)
- Brazilian Portuguese